Er du træt af besværet med at ombytte dit kørekort? Drømmer du om at få det gjort hurtigt og nemt?

Hos Dintrafikskole tilbyder vi ombytning af kørekort i Lyngby, Hillerød, Holte, Helsingør og Storkøbenhavn.

Kontakt os

Ombytning af gammelt kørekort til nyt

Har du et gammelt kørekort, der trænger til at blive udskiftet? Hos os kan vi hjælpe med at ombytte dit gamle kørekort til et nyt. Vi sørger for at håndtere alle nødvendige formaliteter, så du kan få dit nye kørekort så hurtigt som muligt. Vores ekspertteam står klar til at guide dig gennem processen og sikre, at alt går glat.

Kørekort ombytning uden besvær

Med vores professionelle service behøver du ikke bekymre dig om besværet ved kørekortombytning. Vi tager os af alt det administrative arbejde, så du kan bruge din tid på andre vigtige ting

Vores ombytningsservice er designet til at gøre processen så simpel som mulig for dig. Vi hjælper dig med at navigere gennem det administrative, så du ikke behøver at bekymre dig om komplekse regler og formularer. Her er trinene:

• Indsamling af dokumenter: Start med at samle de nødvendige dokumenter, herunder dit nuværende kørekort, identifikation og eventuelle andre relevante papirer.
  • Kontakt os for en aftale: Ring til os eller send os en e-mail for at planlægge en tid, der passer dig, for at besøge vores kontor.
  • Besøg vores kontor: Kom til vores kontor på din aftalte tid, og vores venlige personale vil guide dig gennem resten af processen.
  • Behandling og godkendelse: Vi tager os af alt det nødvendige papirarbejde og sørger for, at din ansøgning behandles og godkendes så hurtigt som muligt.

Ombytning af udenlandsk kørekort

Har du et udenlandsk kørekort, der skal ombyttes til et dansk kørekort?

Hvis dit kørekort er udstedt i et land uden for EU, Island, Norge, Færøerne eller Liechtenstein, skal du ombytte det til et dansk kørekort, hvis du ønsker at køre, mens du bor i Danmark.

Bemærk, at dit udenlandske kørekort kun er gyldigt i 90 dage efter, at du er flyttet permanent til Danmark.

For at få et dansk kørekort skal du bestå både en teoretisk og en praktisk prøve.

Vi har introduceret to forskellige "ombytningskørekortpakker". Du bedes registrere dig til den pakke, der passer bedst til dig.

1. Udvekslingspakke til kørekort - Online adgang

Du vil have begrænset adgang (120 dage) til teorikurset, hvilket betyder, at der ikke vil være behov for at deltage fysisk i de almindelige klasser på køreskolen.

Denne pakke inkluderer følgende:

• Køreskoleadministrationsgebyrer - booking af teori / praktisk prøve
  • Adgang til online teori (120 dage) og politirelaterede teoriprøver
  • 3x45 praktiske lektioner på vejen (efter bestået teorieksamen)
  • Køreprøve inklusive opvarmning (45 min)

3900 kr

2. Udvekslingspakke til kørekort - Teoriklasser

Du vil deltage i teoriklasser i henhold til de angivne datoer på vores hjemmeside. Klasserne vil blive afholdt af en kvalificeret instruktør på engelsk og sikrer direkte kommunikation mellem elev og lærer. Priserne for disse to forskellige kan ses som:

Denne pakke inkluderer følgende:

• Køreskoleadministrationsgebyrer
  • 8 teoriklasser med lærer på køreskolen, der varer 6 - 8 uger
  • Adgang til online teori (120 dage) og politirelaterede teoriprøver
  • 3x45 praktiske lektioner på vejen (efter bestået teorieksamen)
  • Køreprøve inklusive opvarmning (45 min)

5999 kr

Kontakt os nu for en problemfri kørekort ombytning

Hos Dintrafikskole, er vi dedikerede til at give dig en problemfri oplevelse med kørekort ombytning. Lad os derfor hjælpe dig med at få dit kørekort ombyttet hurtigt og nemt.

Kontakt os på telefon 70 60 56 52, eller via e-mail på info@dintrafikskole.dk, for at få mere information og planlægge din kørekort ombytning i dag.